// M U A Z
M U A Z Z A
Assalamualaikum…



    Post kali ni saya ingin berkongsi berkenaan pengalaman saya dalam penglibatan saya dalam festkon8..
Pertama sekali saya ingin meminta maaf pada sekretariat lain kerana mungkin saya banyak melakukan kesilapan dalam melaksanakan amanah yang diberikan. Di sini saya cuma ingin membetulkan sedikit teguran mereka. Kami pelajar diploma sudah hampir dengan peperiksaan akhir semesta. Oleh itu test akhir-akhir ni banyak dijalankan untuk setiap subjek yang kami ambil. Harap rakan sekretariat lain dapat memahami situasi kami yang masih diploma.

    Walaubagaimanapun, saya berterima kasih kepada semua sekretariat kerana banyak membantu saya dalam menjalankan tugas. Festkon kali ini banyak aktiviti menarik yang telah dijalankan dan saya dapat belajar banyak perkara. Saya tidak pernah sekali-kali menyesal melibatkan diri bagi menjadi sekretariat festkon 8..


    Terima kasih kepada semua rakan-rakan sekretariat. Sedikit gambar yang dapat dikongsikan sepanjang aktiviti festkon dijalankan..


aktiviti bowling 10 pin 

autoshow retro!

autoshow retro!

autoshow retro!

autoshow retro!

helmet free!

hyperact

sakan bersama azim

saya bersama pakku ahli kumpulan sakan raja lawak musim ke-7


bersama freddy ahli kumpulan muzik tanah air hyperact


0 Comment(s) PAST | PRESENT
|