// M U A Z
M U A Z Z A
SAAT2 TERAKHIR SEBELUM PULANG...
Hidup tidak selalunya indah
Langit tak selalu cerah
Suram malam tak berbintang
Itulah lukisan alam
Begitulah aturan Tuhan

di saat orang lain bergembira menanti syawal bakal tiba aku kesedihan disebabkan pelbagai masalah yang timbul


ASSALAMUALAIKUM...

malam ni in shaa allah akan mula pergerakan pulang ke rumah.. tapi yang sedihnya.. minggu ni je macam2 masalah yang timbul. terutamanya kehilangan baby bb :( takpe la umi pesan diorang boleh lepas kat dunia, akhirat xkan terlepas. Pencuri2 ni memang menyusahkan betul la.. 

satu lagi hal, kenapa la banyak sangat tugas sem ni.. penat la.. study terumbang ambing risau plak. pulang ni dengan harapan study la skit untuk test naik cuti nanti.. harap2 apa yang dharapkan terlaksana lah ye.. 

hurmm, hari ni tinggal kan sahabat aku sorang je kat kkf(KolejKediamanF/TunGhaffarBaba). sian frey sorg2 tggal kat umah.. takpe2 bsok kau balik ye.. hari ni lepak la dengan sape sebelum kau balik bsok. malam ni aku dh takde.. 

harap pulangnye aku kat rumah boleh menambah keceriaan dalam hidup aku ni.. sahabat2 lain korg raya jgn lupa nak study k. jangan lupa test kita yang menimbun lepas raya nanti. harap korg semua balik dengan selamat dan tiba ke destinasi masing2 pon dengan selamat.. 

akhirkata SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN dari aku MUAZ FAKHRUDDIN BIN MUZAFAR. raya elok2 jaga diri :D

-achik-


0 Comment(s) PAST | PRESENT
|